maanantai 31. maaliskuuta 2014

RUNO ON VAPAA. Osa 173: "En tiedä kuka sä oot"

John Clayton Mayer on 'Grammy'-palkittu laulaja-lauluntekijä ja kitaristi. Esitettyään pitkään lähinnä akustista rockia, vuonna 2005 hän siirtyi bluesin pariin perustettuaan John Mayer Trion. Mayer voitti kaksi Grammya, parhaasta pop-albumista, sekä parhaasta miespuolisesta laulusuorituksesta kappaleessa "Waiting on the World to Change" 49. Grammy-gaalassa helmikuussa 2007.

Mayer sai myös vuonna 2003 parhaan pop-laulun 'Grammyn' kappaleestaan "Your Body Is A Wonderland" joka oli miehen ensimmäinen Grammy-palkinto. "Bucket List" -elokuvaan hän sävelsi "Say"-kappaleen. (Wikipedia)

     *      *      *

En saanut sulta hymyäkään
Häpeämättömästi katsoit suoraan silmiin
sinisenä kylmästä
En tiedä kuka sä oot

Joka aamu sen jälkeen
päätin soittaa sulle takaisin ja
sanoa miten kaipaan sua niin
En tiedä missä sä oot

Sä sait mun numeron, mutta
sä et tiedä kuka mä oon

Mä kirjoittelen sulle nyt hiljaisia lauluja
kun en tiedä mitä muuta voin
Mä kirjoittelen aina valomerkkiin asti
Enkä tiedä kuka sä oot

Sä sait mun numeron, mutta
sä et tiedä kuka mä oon

Näitä säkeitä sä et taida ihan tajuta
Olen puoliksi sinä ja kaksi kertaa me
Kannan sydämessäni surua tästä kaikesta
Enkä tiedä mitä teen tai kuka oon

Linkit:

John Mayer (live in LA - Where The Light Is). "Who Did You Think I Was". YouTube
John Mayer. "Waiting on the World to Change". YouTube
John Mayer. Your Body Is A Wonderland. YouTube

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti