sunnuntai 25. toukokuuta 2014

RUNO ON VAPAA. Osa 190: "Pientä ja vihreää. Mmm..."


Vihreät 'M & M':t

1. Karkki jonka on uskottu kiihottavan kuluttajaansa.
Esimerkki. "Johnilla on koko laatikollinen vihreitä 'M & M':jä!"

2. Ainoa naispuolinen 'M & M' -makeinen (joka muistuttaa suuresti smurffi Smurffettea).
Esimerkki. "Vihreät 'M & M':t tekee jäbästä vitun * hotin *."

(Urban Dictionary)

     *    *    *

Vihreät 'M & M':t (urbaani legenda)

'M & M' -makeisista, joita on ollut joitain vuosia Suomessakin myynnissä, liikkui vuosia sitten epäuskottava huhu, että ne parantaisivat syöjiensä potenssia.

Vaikka tarinaan ei uskottukaan, vaikutti se - ja ehkä vaikuttaa vieläkin - joidenkin ihmisten käyttäytymiseen. Yksi tapa aloittaa flirttaileva keskustelu on tarjota vihreitä 'M & M' -makeisia.

Kelpais varmaan sullekin!

('Randy Candy', Snopes.com)

     *     *     *

Mä hot oon
mä hot oon

Mut mä oonkin 
vihree nainen
Turuust!

Ja mä syön joka ilta pussillisen äm-et-ämmiä
ja alan heti lämmitä.

     *     *     *

Linkki:

Burroughs, Edgar Rice. 1917.  A Princess of Mars. Wikipedia
Kipling, Rudyard. 1906. Puck of Pook's Hill (On The Great Wall). Wikipedia / Project Gutenberg
Little green men. Wikipedia
Morgan, Glen  & Wong, James.  "Little Green Men" (1. episodi , 2. tuotantokausi, TV-sarja The X-Files)
The War of the Worlds (radio drama). Wikipedia
Wells, H.G. [1898]. The War of the Worlds. Wikipedia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti