sunnuntai 14. syyskuuta 2014

RUNO ON VAPAA. Osa 216 "Ovi raollaan, sydämeesi"


- Tässä minä nyt olen
rentona

Merkitsevästi
vatsa hieman pystyssä
mikä on tietysti vain kuvan
ja löysän, hieman liian lyhyen, sinisen puseron luoma illuusio

- Sinä siinä vierelläni,
vielä tosin vain 3-jalkaisen maalaustelineen ruotona, mutta
kun tulet,
maalaan sinut.

Ja sitten sinä olet aina minun.

Ovi raollaan yhteiseen huoneeseen, jos niin haluat

(Ja onhan siellä muitakin kuin me:
- päätön mallinukke joka tuo iloa ja lohtua yksinäisyyteen ja
- valokuva yksinään rannalla seisovasta Tolonista.)

Ovi raollaan
sydämeesi
jos vain uskallat tulla tähän jo niin kovin kyborgisoituneeseen huoneeseen

- Tässä minä kuitenkin olen niin vilpittömänä kuin vain pystyn

- Odotan sinua kasvot photoshopattuna. Pensseli valmiina pyyhkimään sinut valkoiseen maailmaani.

- Vaan oletko se sinä vai joku muu jonka maalaan? Sitä sinä et voi tietää ennen
kuin kutsun sinua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti