torstai 23. lokakuuta 2014

RUNO ON VAPAA. Osa 229 "voisin tavata sinut huomenna, jos haluat...."


 ... ja ennen muuta olen enemmän kuin kiinnostunut siitä

(C)Rab-(C)rab-julkaisusta
johon mielelläni
raapisin
omat
     puisevat
          merkkini.

Mutta 100 %:lla varmuudella en tule
     sitä paitsi olen klo 17:ään saakka töissä.
          Mukavuudenhaluisena ihmisenä jään kotiin, ja toivon
          että saan julkaisun jollain tavoin käsiini

Pidä hauskaa...
... ....

Olen miettinyt viime kuukausina samoja asioita kuin
rapuihmiset
          ja uskon olevani joiltain osin heitä pidemmällä.

Olenhan (olevinani) politiikan tutkija, usko tai älä!

Niin, ja kielen takana ovat merkit. Muista sanoa se huomenna.
     Tämäkin tarina on merkki
          joka merkityksellistää rakkauttani sinuun
          ja siihen mitä teemme.

Tämä on minun alustani käydä keskustelua,
     uskon että sitä kannattaa seurata
     sillä
          en ole vielä päässyt kunnolla alkua pidemmälle...
... ....

Tietysti kaikenlainen epäily on mahdollista...
Tarkoitan että ehkä en koskaan saa mitään merkittävää
aikaan, mutta se ei tee minua murheelliseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti