torstai 1. tammikuuta 2015

RUNO ON VAPAA. Osa 260 "One's 2nd-hand thinking"

Motto:

I am determined to
practice deep 
listening. I am 
determined to practice 
loving speech. 

(Thich Nhat Hanh)

     *     *     *

Kukaan ei tuu, p*****e, 
mulle sanoon
etten mä osaa kuunnella

Mä kuuntelen  
ja osaan, v***u, kuunnella
ketä tahansa, ketä vaan
     haluun

          Kaikkea ei edes
     tarvitse 
kuunnella

Ja se on mun viiminen sana

Ja nää sanat on ihan aitoo mua itseäni - 
     suoraan Suomen Turuust

Piis, ystävät, piis! 
     Ikuista joulua

Linkki:

Ellis: "Miksi jäniksenkäpälä tuottaa onnea? Ruumiinosat fetisseinä" (2002)

Ikuista joulua. wma-äänitiedosto

Krishnamurti: "Elämän kokonaisuus" (1982)

Krishnamurti: "Ajattelun tuolle puolen" (2013)

RUNO ON VAPAA. Osa 255 "Kahisevat tammenlehdet"

TYHJÄ PAPERI KERTOO. Osa 44: Lehdet puun kasviona

TYHJÄ PAPERI KERTOO. Osa 263: "Mitähän Vivian saakaan tänä jouluna?"

TYHJÄ PAPERI KERTOO. Osa 385: "Eräs tammi"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti