torstai 5. marraskuuta 2015

RUNO ON VAPAA. Osa 635 "Nela (haamu)"



"En tarkoituksella jättänyt viestiä tai soittanut miehelleni Sergeille, mutta jätin vihjeitä. Niitä seuraamalla saatte selville mitä minulle tapahtui.

Tiedätte tarkkaan, hyvin, hyvin tarkkaan viimeisen päivän tapahtumat. Myös sen että poikkesin Nuuksiossa polulta ja menin tuttuun paikkaan, mistä tiesin ettei minua löydettäisi.

Istuin pehmoisella, tuoksuvalla jäkäläpeitteellä pitkään ja katselin kalliolta Pitkäjärvelle. Mietin vielä kertaalleen kaikkea, elämääni.

Perheeni, ystäväni ja ihmiset, jotka minusta saisivat tietää, ihmettelisivät, miten minulle on käynyt. Viimeistään kun minut vihdoin joku löytää - niin kuin löysikin - palaset alkaisivat vähitellen loksahdella paikoilleen.

Ainakin jotkut ymmärtäisivät, että minulla ei lopulta ollut montaa vaihtoehtoa. Jos olisin avannut suuni - ja kertonut tarinani -, minua ei olisi kukaan uskonut. Joten jätin kertomatta sen.

Silti ilman sanojakin on selvää. Se mikä on selvää. Ennemmin tai myöhemmin saan oikeutta, jos en muuta niin Luojani kasvojen edessä."



Linkki: Nela löytyi vaikeakulkuisesta...  Ylilauta -keskusteluryhmä 04.11.2015
"Tässä on vähän palaneen käryä. (..) Tapauksessa ei epäillä rikosta."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti