sunnuntai 8. marraskuuta 2015

RUNO ON VAPAA. Osa 638 "Michael" (kuollut poliisin päähän ampumaan luotiin lähietäisyydeltä, toisen poliisin katsellessa tilannetta ase kädessä vierestä)"



hei, kamon frendit! ottakaa iisisti. ei tää oo niin vakavaa miltä näyttää. okei, mä oon kuollut... mutta hei: olisin mä kuollut ennemmin tai myöhemmin muutenkin. ja tiedättehän te etteivät mustat miehet elä kovin pitkään ja puolet viettää suuren osan ajastaan vankiloissa. vältyinpä ainakin siltä kohtalolta.

tää mun juttu oli kyllä aika lailla perseestä ja oli oikeestaan aikalailla huonoa tuuria, että kävi niin kuin kävi. jos halutaan lähtee hakeen syntipukkia, mikä sekin on tyhmää, niin se oli se Fergusonin lähikaupan nilkki kauppias. tai ihan mukava mieshän se on, mutta sillä jotenkin pinna palo. 

eihän se ollut ensimmäinen kerta kun mä otin mukaani laatikon niitä halpoja sveitsiläisiä sikareita. joo, ja olihan se aina pieksänyt suutaan ja varottanut, että vielä jonain päivänä se soittaa poliisille ja tekee rikosilmoituksen. ja mä sanoin sille aina, että mä maksan aina kun mulla on rahaa. nyt rahaa ei ollut.

no, nyt se sitten teki sen mitä se oli uhannut. enkä minä häntä siitä arvostele. se teki niin kuin parhaaksi näki. ärsyyntyi kai siitä kun mä lähtiessäni siirsin sitä hieman sivuun...

oli kiire isomamman luokse - ja sen talon eteenhän mut sitten listittiin. kuula kalloon vaan ja aivot pihalle. tulivat sikarit kalliiksi.



Linkki: Shooting of Michael Brown. Wikipedia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti