tiistai 22. maaliskuuta 2016

- CARPE DIEM - Tartu hetkeen - 321 - hukassa -

CC by  Mimmi L. 
Olen ollut joidenkin ajatusteni kanssa ihan hukassa viime päivinä. Eikä se ole mikään uusi tunne. Silloin kun tilanne on odotettu tai suorastaan toivottu, se ei tietysti haittaa mitään. Niin tulee ollakin.

En esimerkiksi tiedä yhtään mihin suuntaan minun tulisi edetä draama- / teatteriopintojen ja -harrastuksen suhteen. Minulta puuttuvat kaikki linkit ympäröivään maailmaan. Ikään kuin kaikki kaapelit todellisuuteen olisivat poikki.

    *    *    *

Olen vaivihkaa yrittänyt kysellä joiltain tuntemiltani ihmisiltä, millaista .. se on. Ja olen saanut epämääräisiä vastauksia. Se .. on jossain menneisyydessä.

Olen tukevasti tyhjän päällä. Pää pilvissä. Toisaalta tiedän että se on osittain harhaakin niin kuin monet asiat .. todellisuudessa ovat.

     *     *      *

Haluan yrittää, tehdä kaikkea, vähän kaikkea - ihan kaikkea, mutta mikä on mahdollista. Mitä tietä on mielekästä kulkea seuraavat päivät, viikot ja kuukaudet...

Eilen halusin ehdottomasti alkaa tehdä mm. nukketeatteria. Katsoin mm. Näytelmät.fi -sivustolta, mitä näytelmiä sieltä löytyi. Ei kovin paljon...

Haluan jatkaa siitä, mihin vuosi sitten jäin Pocahontaksen kanssa! Mutta mitä kaikkea projekti tarvitsisikaan. Pelkästään käsinukkejen ja lavastuksen tekemiseen tarvitsisin 2-3 ihmistä. Voi, paska! Eikä mikään synny ilmaiseksi... eikä keneltäkään voi edellytää, että hän tekee mitään ilman mitään korvauksia tehdystä työstä.

     *     *     *

Joka tapauksessa: minulla on hyvä tarina, paljon työstettävää aineistoa ja haju dramaturgiasta sekä halu työstää - ei vain yksin vaan - muiden kanssa historiallisesti, aikojen kuluessa moneen kertaan vääristeltyä legendaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti